Super Panda

untitle again -.-
Friday 24 February 2012 | 21:28 | 0 ChickyCherry

Hye shumew ! wink wink wink ! ~.0 , apa khabar ?
oke minggu ni and 3 minggu akan dtg aku akan amad-II lha sebok . err sebok ? asAl aek ? errh aku bukan PM ataupun BINI ORANG , tetapi aku agak busy nan bahas aku . wahhhh fenin ! -.-
oke tahun ni sekolah aku tuan rumah arh ! yeyeahh !! heheheh bangga seyh jadi tuan rumah tpi dalam bangga bangga uh aku agak ketakutan . kenapa ? mengapa ? huh ni yang den nak khabor ni !


oke seperti biasa yang aku akan peningkan pasal teks teks aku . hadesss . teks aku boleh hilang !!!! wahhhhh watefukkk ! hadessss ! bukan teks thun ni tpi thun lepas. arghhhhh ! vhavi btul ! kena lah anak YUSNI yang sememangnya pandai ni #pandai ke aku  buat teks baru . arhhhh hangen2 . .


kedua aku takot sebab aku akan menghadapi pesaing tradisi sekolah kiteorg yg sejak zaman abang n akak senior aku dulu. walaweeehh !! tulun tulun !!!!! #tolong#   aku takut kalah di sekolah sendiri. hummmm malu siot kalau kalah dekat sekolah sendiri. mana aku nak sorok muka aku yang sedia ada hodoh ni. hadesss. dimanakah ? adakah bawah meja ? bawah kerusi ? atau pun ...  huh !! aku tahu kat mana !!! bawah KLCC !! ehehhe .# abaikan lawak aku yang tak menjady#





hopefully sekolah kami tahun ni dapat memcoret nama di daerah dan mendapat tempat 5 terats pon dh bersyukur :) insyaallah. aminn . doakan taw ? hehehe bye bye nak siapkan physic ♥♥

Older Post | Newer Post
gadis chomot



Bonjour Fellas!im aisya . 6teen ths year . fuck copyPIG . be urself. bye

Now Playing


Credit



Template : Atira Natasya
Basecode : Aina Hanani
Best view : Google Chrome
Sucks on Mozilla and Internet Explorer